نمی خواهممممم عشقمممممممممم
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
http://upload.p30pedia.com/uploads/1285397685.jpg
 

نمی خواهم به جز من دوست دار دیگری باشی

 

 

نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی

 

 

نمی خواهم صفای خنده هایت را دیگری بیند

 

 

نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند

 

 

نمی خواهم به غیر از من بگیرد دست تو دستی

 

 

نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هستی

 

 

نمی خواهممممممممممممممممم

 

 

دوستدار شما...اسما



نظرات شما عزیزان:

کامران
ساعت14:26---12 اسفند 1392
قاصدک های امروز هم هرزه شده اند

فوتشان که میکنی

با ارزوهایت لاس میزنند.



کامران
ساعت16:44---11 اسفند 1392
کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .


کامران
ساعت16:38---11 اسفند 1392
النا النام دوستت دارم بهترینم ای بی وفای من دوستت دارم بزار اصلا همه بدونن دوستت دارم....د............و.........س.........ت.........

کامران
ساعت16:35---11 اسفند 1392
عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم النا دوست دارم به کی بگم...


کامران
ساعت16:33---11 اسفند 1392
چندیست که بیمار وفایت شده ام در بستر غم چشم به راهت شده ام
این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام.....


کامران
ساعت16:31---11 اسفند 1392
اگه آفتاب میسوزونه ، بیخیال ، آخه تو سایه بونی

اگه آدما وفا ندارن ، بیخیال ، آخه تو مهربونی

اگه من برات میمیرم ، بیخیال ، آخه تو لایق تر از اونی که میدونی


کامران همانا کامی
ساعت16:30---11 اسفند 1392
یک آسمان ترانه ، صد بیت عاشقانه / تقدیم به قلب پاکت ، ای بهترین بهانه

کامران
ساعت16:30---11 اسفند 1392
واسه دشت وسیع مهربونیهات مترسک میشم ، تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه

کامران
ساعت16:29---11 اسفند 1392
با ZبوN بیZبوNی MیگM دوSت دارM

کامران
ساعت16:28---11 اسفند 1392
دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست


کامران
ساعت16:27---11 اسفند 1392
به هر جا که سر زدم،سری شکسته شد:به هر جا که در زدم دری بسته شد؛نه دگر سر زنم به دری ، نه دگر در زنم به سری؟دگر روح در به درم .ازسر و در زدن خسته شد

غریبه
ساعت9:48---11 اسفند 1392
عاشقتم همین وبس...واقعا عالی بود عزیزمالی

محمد تو
ساعت2:16---11 اسفند 1392
دورت بگردم الهی عزیز دلم...تو هوایی ک نفسای تو نباشه نفس نمیکشم عزیزم ....اغوشی ک بوی عطر تو نده رو نمیخواام...بی تو مردم...بی تو ی مرده ی متحرکم...بی تو دنیایی واسم تعریف نشده...بی تو یعنی ذره ذره اب شدن...بی تو یعنی از مرگ بدتر..دوست دارم اسما عشق من

جواد
ساعت22:54---10 اسفند 1392
اجی گلیم بهترینه هیشکی بهتر از اجی گل نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,ساعت 18:7 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت